سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عفاف و حجاب شیعه
میگویند امانت زن مسلمان عفتـــ اوست،که “حــجــابــــ” مهمترین رکنــــ اوستـــــ. میگویند چادر مـردها پلک های آن هاست! نگاهت را از نامحرم حفظ کن!!!

بقاع متبرکه بهترین مکان اثرگذار در مقابله با جنگ نرم هستند

بقاع متبرکه بهترین مکان اثرگذار در مقابله با جنگ نرم هستند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:بقاع متبرکه و امامزادگان بهترین مکان برای تبلیغ و اثرگذاری در مقابله با جنگ نرم هستند.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیرکل اوقاف استان با ایشان اظهار داشت: وظیفه اصلی اوقاف انجام برنامه های فرهنگی است و ما با تمام توان از اوقاف حمایت خواهیم کرد.

خجسته با بیان اینکه مردم با عشق و ارادت و نهایت احساسات به زیارت امامزادگان مشرف می شوند افزود: مؤثرترین و اثرگذارترین مکانها برای اجرای برنامه های فرهنگی آستان مقدس امامزادگان و مساجد است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما در جنگ سخت بر دشمنان غلبه کردیم اما دشمنان در جنگ نرم قصد دارند فرزندان ما را از ما بگیرند و به جوانان ما ضربه بزنند و بقاع متبرکه و امامزادگان بهترین مکان برای تبلیغ و اثرگذاری در مقابله با جنگ نرم هستند.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی هزینه آب و برق و گاز مساجد و حسینیه های شهری رایگان است افزود: این قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی است و دولت موظف به اجرای آن می باشد و در صورت عدم اجرای این قانون توسط ارگانها و نهادهای مربوطه با آنها برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان نیز در این نشست با اشاره به پتانسیل بسیار بالای امامزادگان برای اجرای برنامه های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان گفت: متأسفانه موضوعی به نام اعتبارات استانی برای امامزاده ها وجود ندارد و آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) در وسط شهر همدان تا کنون هیچگونه اعتبار دولتی دریافت نکرده است.

حجت الاسلام محمد صالحی با بیان اینکه در سال گذشته 10هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده امسال انشاءالله تعداد شرکت کنندگان این دوره از مسابقات قرآن کریم را به 30 هزار نفر می رسانیم.
/2759/






نوشته شده توسط : شهرزاد



پیامهای عمومی ارسال شده

+ سلام لطفا توجه کنید جالبه . مطالبی که من و خیلی از دوستان میذاریم مثلا از خیبر آنلاین و یا باشگاه خبرنگاران خبر می دن که مطلب شما در خیبر آنلاین و ... منتشر شد . ولی متاسفانه و با انتقاد خیلی زیاد از دبیران این دوره که هر کدام به دو سه تا وبلاگ چسبیدند باید عرض کنم که این راهش نیست .همین



+ عشق است سید علی



+ به روز رسانی وبلاگ. امام زاده حسین ابن موسی الکاظم(ع)





منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 14
  • کل بازدید : 133650
  • تعداد کل یاد داشت ها : 77
  • آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 2:38 ص
درباره
شهرزاد[307]

امیرمؤمنان علی علیه السلام :«صِیانةُ المَرأةِ اَنْعَمُ لِحالِها وَأدْوَمُ لِجَمالِها» عفاف و حجابِ زن، حالِ روزِ او را خوشتر،و زیبایی‌اش را پایدارتر می‌کند.غررالحکم، ح5820

ویرایش
جستجو


آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها